Foto cortesía de Suyen Torres

¡Gracias por visitarme!

    

25 enero, 2011

Me and Guayaquil


So... as very December and January in the past four years, I leave my Argentinean comfort zone to venture into the Ecuadorian heat of Guayaquil. I only spent a few weeks over there because I can't forget my duties in Buenos Aires.

For my farewell party, I hosted a small party for my most intimates of friends in my hometown. I hadn't spent a night like that in Guayaquil for a long time: good vibes, good friends and good alcohol. I do have to give props to my sista' Didi, I had never seen her so fashionable before; finally my good taste is rubbing off on these people. LOL.

Here are a few pics of that wild night. For the record I was wearing a tank top by Felix with a DIY safety-pin neck (yes, I was inspired by Katelovesme), a Tramando linen pants, and made-to-measure gladiator sandals.

Como todos los diciembres y eneros en los últimos cuatro años, dejo mi querido Buenos Aires para aventurarme a los calores ecuatoriales de Guayaquil. Esta vez sólo me quedé unas semanas, ya que no puedo abandonar mis responsabilidades y a mi cordooobes por tanto tiempo.

Para mi despedida, hice una pequeña fiesta para mis más íntimos amigos. No había farreado una noche así en Guayaquil hace mucho tiempo: buenas vibras, buena gente y muy buen alcohol. Tengo que felicitar a mi ñaña (hermana) Didi por su look nunca la había visto tan a la moda, quizá porfin se están infectando de mi buén gusto. Jajajaja.

Aca están algunas de las fotos de la fiestita. Yo llevaba una musculosa Felix con el cuello hecho de imperdibles (y si, me inspiré en Katelovesme), un pantalón de lino Tramando y sandalias gladiadoras hechas a medida.




















No hay comentarios: